اس ام اس قشنگ
چادگان -سایت مذهبی فرهنگی
مسئولیت ما:ترویج معارف و فرهنگ اسلامی در جهت منظومه فکری حضرت آقا رهبرمعظم انقلاب اسلامی با همکاری گروهی از نوجوانان و جوانان قدم برداشتن است.به امید اینکه مورد قبول درگاه *فقط خدا* قرار بگیرد
جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, :: 19:25 :: نويسنده : حسن عباسی

 

الهی اگر مستم و اگر دیوانه ام ،از مقیمان این آستانه ام،آشنایی با خود ده که از کاینات بیگانه ام
مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری

فرستنده : shaYan

وقتی دست در دست ِ هم ...
شانه به شانه ی ِ هم قدم می زنید ... ،
زنده گی را برای ِ هم تعریف نکنید که زنده گی یعنی فیلان و بیسار ... ،
فقط دست در دست هم و شانه به شانه ی ِ هم قدم بزنید ... ،
زنده گی یعنی همین ...

فرستنده : ...parandeh mohajer

خودمونیما واقعا دلتون واسه جیغ جیغا ی ناظمه مدرستون تنگ شده؟
ای روزگار همش 3 روز از تعطیلی تابستونمون مونده .................یکی به من کنترله زمان بده ........من تابستونمو می خوام!!!!!!!!!!!!

فرستنده : only tik tak

یو ها ها ها ها...
مامانم برداشته مودم رو قایم کرده...
همشم به من میگه معتاد :|
خبر نداره دارم با وای فای همسایه که بازه میام و پست میذارم:)
در ضمن معتادم نیستم!!!
مامانه من دارم ;)

فرستنده : fatemeh74

وقتی منو ترک کردی:
.
.
.
حتی جلادها هم گریه کردند
به خاطر این بی رحمی

فرستنده : Mohammad 4hanjare

چه کسی خواست منو تو ما نشویممم؟
.
.
.
.
.
دمش گرم نذاشت تو مستراح بیافتمم.یو هه هه هه هو

فرستنده : الهاممممم

برادرزادم یواشکی با پول توجیبی هاش رفته Ipod touch خریده!

بعد ما بچه بودیم با پول توجیبی یه هفته مون می رفتیم دوتا پفک نمکی می خریدیم و تو زیرزمین یواشکی می خوردیم و پوستش رو منهدم می کردیم!

فرستنده : عمرا اگه بگم

به غیرت ایرانی و پوشیدن پیرهن آبی استقلال دیروز هم برد و رفت نیمه نهایی . ما تاجی ها قهرمانیم همیشه..

فرستنده : سعیــد کاظمی

در سواحل دریای زندگی قدم میزدم
همه جا دو رد پا دیدم ، جای پای من
و خدا.به سخت ترین لخظه ها که
رسیدم فقط یک جای پا دیدم!
گفتم:خدایا من را در سخت ترین
لحظات رها کردی؟
ندا آمد:تو را در سخت ترین لحظات
بدوش کشیدم.

فرستنده : 007

ﻋـﺎﺷـــﻖ ﺍﯾـــﻦ ﺩﻧﯿـــﺎﯼ ﺻــﻮﺭﺗﯿـــﻢ ..
ﻋـﺎﺷـــﻖ ﺩﻏــﺪﻏـﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﻪ ات ...
ﺳـﺖ ﮐــﺮﺩﻥ ﺗــﺎپ ﻭ ﺩﺍﻣﻨـــﺎت ..
ﮔﺸـــﺘﻦ ﺗﻮ ﺻــﺪ ﺗﺎ ﻣـــﻐﺎﺯﻩ ﻭ ﺧـــﺮﯾﺪ ﮐـــﺮﺩﻥ
ﺍﺯ ﻫﻤـــﻮﻥ ﺍﻭﻟـــﯽ ..
ﺟــــﯿﻎ ﻫﺎﯼ ﺑﻨـــﻔﺶ ﺍﺯ ﺗـــﻪ ﺩﻟـــ ﺗﻮ ﺗـــﺮﻥ
ﺷـــﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ..
ﭼﯿـــﺪﻥ ﻻﮎ ﻫﺎﯼ ﺭﻧــﮕﻮ ﻭﺍﺭﻧـــﮕت .. ﺑـــﻬﻢ
ﺭﯾﺨﺘـــﻨﺸﻮﻥ .. ﭼـــﯿﺪﻧﺸـــﻮﻥ .. ﻭ ﺑـــﺎﺯ
ﺩﻭﺑـــﺎﺭﻩ ...

فرستنده : AR m IN

مرحوم ایت الله بهجت : ماامده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هرقیمتی زندگی کنیم! زندگی ما حکایت یخ فروشی است که از اوپرسیدندفروختی گفت:نه ولی تمام شد.

فرستنده : LiLi

آیت الله بهجت:
ائمه (ع) فرموده اند شما خود را اصلاح کنید
ما خودمان به سراغ شما می آییم و لازم
نیست شما به دنبال ما باشید!
چه قدر بگوییم که حضرت صاحب (ع)
در دل هر شیعه ای یک مسجد دارد!

فرستنده : 007
109240 | جوک جدید
1

277

بدون هیچ قصدی به مامانم میگم مامان برام زن میگیری؟
برگشته جدی میگه مگه کسی احمقه بیاد به تو زن بده
بعد بابام از رو مبل داد میزنه میگه اخه مگه دختره الاغه که بیاد زن تو بشه.
من که بیخیال شدم اصن یه وضی دارم الان

فرستنده : alireza_es77

من نميدونم جرا توي يه مهموني خيلي مجلل هميشه يكي از فاميلا وقتي همه جا سكوت مطلقه قندي رو كه با جاييش ميخوره تودهنش يه ماج ابداري ميكنه
اصلا صداش آبرو واسه آدم نميذاره

فرستنده : sana75

1

152

پروردگارا عاقبت اعمال ما را ختم به خیر بگردان
که تو راز نهفته در سینه ها را می دانی و از نیت همه ی ما آگاهی

فرستنده : •♥•ghalbe ashegh•♥•

آری من از رویاهای پراکنده ام در سرزمینی یاد میکنم که انگار وطن من بود ودلم ودلم برای تو نامهربان نه مثل همیشه که بیشتر از همیشه.......تنگ میشود

فرستنده : jodi abot

شب ها به وقت خواب دلشوره دارم بد/نمیدانم به یادم هست یا ته/گناه کردم نمیگم نه/دلم بدجوری عاشق شد/اگرچه عاقبت رفتش با اینکه تهمتم زد بم/دلم بدجوری آشوب/به حرمت عشقم جواب دلشوره هام صبره!!!!
(زمانی میتونی با غرور سرتا بالا بگیری که مطمئن باشی طرفا درکش کردی نه ترکش)

فرستنده : شراره
109217 | جوک جدید
1

224

به بعضیام باید گفت :
توکـــــه اینقـــدر بارتــــه برات گــــاری بگـــیریم!!!!

فرستنده : AmIrh♥SsE!n

یه روز نشسته بودم تو اتاقمو داشتم با مخاطب خاصم حرف میزدم یه دفعه این سوسک 7 سالمون(همون گودزیلا)اومد تو اتاق.چندبار بهش گفتم برو بیرون گوش نکرد آخر سرش داد زدم گفتم برو گمشو بیرون دیگه.همچین دستشو زد به کمرش گفت:گم شم؟؟؟من زرنگم همه جارو بلدم گم نمیشم.حالا تکلیف چیه؟؟؟ :|
اون لحظه دقیقا قیافم اینجوری بود o_O
صدای تق تق دندونای مخاطب خاصم میومد که داشت گوشیشو گاز میزد
ماشالا با زبونش 40 نفرو حریفه.من برم انگشت کوچیکه ی پامو بکوبم به کمد الان برمیگردم

فرستنده : nahid_A

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست 19شاخه گل به مناسبت نوزدهمین سالگرد تولدت به تو هدیه میکنم و در طول عمرم بهترین کس زندیگیم را فراموش نمیکنم
سالروز تولدت مبارک عشقمـــــــــــــــــــــ
////سهـــــ.... نقطهـــــ...

فرستنده : سهـــــ.... نقطهـــــ...

داداشم چندوقته به مامانم گیر داده تا واسش بریم خاستگاری یه دختره.ولی مامانم یکی دیگه رو واسش نشون کرده بود.سر همین غذیه هم خیلی ناراحت بود.حالا خالم اومده مثلا مامانمو دلداری بده که از ناراحتی دربیاد
اومده میگه:خودتو ناراحت نکن.خودش انتخاب کرده دختره رو دوست داره دیگه.دختره بدی ام نیست.ماشالا نویدم(داداشم) بچه که نیست.یه پسر عالق و باغله میفهمه چه تصمیمی بگیره :|
ههههههههه.عالق و باغل دیگه؟؟؟؟؟؟ :|
دست خالم درد نکنه با این سوتیش به هدفش رسید کلا مامانم داداشمو که هیچ...هرچی غم تو دنیا داشت فراموش کرد
عالق و باغل :)
عاقل و بالغ :(
پشه رو هوا :|

فرستنده : nahid_A

اقا پارسال رفتم کافی نت تا درمورد چندتا موضوع برام مقاله دربیاره. موضوعها رو تو یه تیکه کاغذ
کوچک نوشته بودم وگذاشته بودم توجیب مانتوم بعدکه کاغذ رودادم به پسره یه نگاه معنی داری
بهم کرد ویه نگاهی هم به کاغذ وگفت موضوعاتون اینان؟!
منم کلمو صدوهشتاددرجه چرخوندمو بایه حالتی گفتم بععععله...
گفت یعنی واقعا شما درمورد سیب زمینی ولواشک وبستنی وپفک واینا مقاله میخواین؟؟
نگو لیست خریدمو دادم بهش...
اون لحظه شبیه این کارتونکای ژاپنی هست نشون میدن وقتی
شرمنده میشن چطوری میشن: دقیقا همونطوری شده بودم......

فرستنده : قندپهلو

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
تولدت مبارک تنها کسم دراین دنیای بی کسیــــــــــ
////سهـــــ.... نقطهـــــ...

فرستنده : سهـــــ.... نقطهـــــ...

اثار روی متکای دخترا :اثره رژه لب، خطه چشم، ریمل و گاهی اشک..
اثار روی متکای پسرا :لکه اب دهن و اب بینی، عرق و گاهی استفراغ!!!!!

فرستنده : دخترآفتاب

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
سالروز تولدت مبارکـــــــــــــــ8ـــــ8ــــــــ ــــــــــــــــــــ8ــــــــــ
دوستت دارم
////سهـــــ.... نقطهـــــ...

فرستنده : سهـــــ.... نقطهـــــ...

بهاران می رود اما بدان تا زنده هستم
بهار دوستی را دوست دارم می پرستم

فرستنده : زنده باد زندگی

زمان ما:حاج آقا یکم پول بده برم واسه این بچه لباس بخرم.
حاج آقا:چی! پدر سوخته بوق بوق بوق مگه من پارسال برات لباس نخریدم؟
زمان حال: مرد یکم پول بده برم برای بچه مون لباس بخرم .
مرد خونه: خانم همین دیروز برای بچه لباس خریدی که!!!
خانم: به درک! میخوایی بچمون عقده ای بار بیاد؟
نسل سوخته ایم دیگه!

فرستنده : alireza=azerila

شما رو نمیدونم اما تو خونه ی ما هر کی میره سر یخچال و یخته طولش میده بابام میگه: در کمد رو ببندید!
خدا عمر با عزت به همه ی باباها بده

فرستنده : من و تنهاییام ، شما همه
109235 | جوک جدید
1

179

ااااااااااااااه
نمیشه
دیوونم کرده
هرچی تلاش میکنم فایده نداره
10 کیلو اضافه وزن آوردم
چند روزه دارم تلاش میکنم
هرچی پفک چاکلز میخورم کلم نه آتیش میگیره ، نه ازاین پنیرا روش طاهرمیشه نه چیز دیگه...
دارم به این نتیجه میرسم که کلا همه سرکاریم
فکرکنم اینا جلوه های ویژه باشه...

فرستنده : meissam

چشمم را کور کن
تا نبینم این روز ها را،روزهایی که من در زندگیت جایی ندارم
سینه ام را بشکاف و قلبم را تکه تکه کن
تا بیش از این نتپد
دیگر تحمل این کابوس های شبانه را ندارم
تو با من چه کردی؟
من در قلبت جایی داشتم؟

فرستنده : maryam banoo

تا شیرینی خیال تو با من است، تلخی دلتنگی هام رو میگذارم برای بعد...!

فرستنده : من مج ن ا

خانه و کاشانه ام کجاست؟
مقصدم کجاست؟
سرگشته و حیرانم بعد از نبود تو...

فرستنده : maryam banoo

مرگ زماني فراميرسد ك انسان با نگاه ب گذشته و حال خود رغبتي براي مواجهه با آينده نداشته باشد...

فرستنده : Mehrsa

روی حباب ایستاده ام
نه را برگشت دارم نه نای رفتن
فریادهایم به گوشش نمیرسد،گوشش پرشده از هیاهوها
چقدر غریب و بی کس شدم
چشمانم گریه را بس کنید
خسته ام
به خواب ابدی احتیاج دارم

فرستنده : maryam banoo

دیروز رفتم خونه خواهرم یه سری بهشون بزنم.دیدم گودزیلا(محمد 6ساله) با مامانش دعواش شده.برگشته به من میگه میخام از اینجا برم خسته شدم این دو تا منو خیلی اذیت میکنن.گفتم حقیقتش بخای منم خسته شدم بیا با هم بریم پرورشگاه زندگی کنیم.
برگشته میگه:شد من یه کاری کنم تو خودتو به ما نچسبونی.

فرستنده : pouyan

آخه اینم شد زندگی!!!!
تا وی.پی.ان نخریدم همه چی فیلتره همین که 40000 ریال دادم خریدمش هیچ سایتی برا رفتن به ذهنم نمیرسه.آخه این انصافه!!!!

فرستنده : javad-anar

من موندم چرا به اینترنت میگن شبکه ی اجتماعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نمیگن شبکه ی جغرافی؟؟؟؟؟؟؟یا حتی شبکه ی حرفه و فن..............واقعا چرااااااااااااااااااااااا..............

فرستنده : vooooorojak

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد
.
.
.
.
دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

فرستنده : شاهین آسمان ایران

آدم بفرمایید شام رو میبینه خدارو شکر میکنه ی سریا از ایران رفتن!

فرستنده : امیر حامد

بگــــــــــــذر تابستان
حالـــــم با تـــو خوب نمی شـود
پاییــــــــــــــــز حال مرا
خوب می شناسد..

فرستنده : ???betoche???foozooli

فامیل های بابام اینا اومدن خونمون دعوت شام
ما براشون جوجه کباب با برنج اعلا ایران و دوغ محلی و هزارتا خوردنی با کلاس که سال تا سال خودمون به چشم نمی بینیم گذاشتیم.
بعداااااااااااا از 3ماه دعوت کردن
عمه هه یه دیس برنج دقت کنید یه دیس برنج با سه تا ران مرغ گذاشته یکی رو داده دامادش اون یکی رو داده پدرم که بچه برادر بزرگترش و ........
چی بگم بابا یه خورشت قیمه هم گذاشته بود دختر خورد گفت این که خییییییللللللییییییییی تنده {که البته نا گفته نمونه با صقلمه سغلمه ثقلمه سقلمه مادرش مه عمه ام با شه پاسخ قاطع و پهلو شکن رو گرفت}
2- حالا خونه عموم اینا اونا هم شب قبلش خونه پدر خانمش اینا دعوت داشتن پس مونده غذای اونا رو گذاشتن جلو ما تازه میگن برنج اعلاس {برنجش هندی بود}.
نه تو رو خدا فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟؟؟ عایا؟؟ واقعا عایا؟؟

فرستنده : P.mepka

نميدانم چرا تو اين دوروزمونه به هركى احترام ميذارم فكر ميكنه محتاجشم.به من اعتماد نداره يا خودشو لايق احترام نميبينه؟

فرستنده : اخه سارمين هم شد اسم؟!

تعلق که نداشته باشی
به جایی … به کسی … به چیزی …
تمام شدنت راحت تر
از آنی میشود که گمان می بُردی !

فرستنده : dige Nist...

ميدونين چى خيلى ناراحت كننده است؟ اينكه اسم بعضى از اون عزيزايى كه قبلا به عشق جك ها و پست هاى خنده دارشون ميومدم سايت را الان فقط ميتونم زير پست هاى دلتنگى و تنهايى ببينم

فرستنده : اخه سارمين هم شد اسم؟!

بـــــــرای شناخت بهتر آدمــــــــــــا فقط کافیه بهشون رو بدی
ببین چه یــــــــورتمه ای میــــــــــــرن… :|

فرستنده : حدیث جونی

خـسـتـم از رفــاقــت آئـی ک بـنـد ی خـواسـتـه ی خـواهـشـن تـا بـایـگـانـی شـن
ヅ₣ӃὯϨϯ_Дƞ₲Э₤ シ

فرستنده : ₤ӃὯϨϯ_Дƞ₲Э₣

آقا به جان خودم دیگه این پسرا شورشو در آوردن .دیدین دخترا ابروهاشونو مدل میدن بعدش یه عکس از چشم وابروشون میزارن توی اینترنت ؟ این پسرا هم دارن اینکارو میکنن.یعنی چی؟قبلا میرفتن باشگاه عکس هیکل میزاشتن حالا ابرو.حتما دفه ی بعد نوبت ناخوناشونه

فرستنده : دخترحوا

ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﻭﺭﺷﮑﺴﺖ ﻧﺸﺪﻥ ﮐﺎﺭﺧﻮﻧﻪ
ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺷﯿﮏ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﻮﻝ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ...

فرستنده : MohammadL-8

دلگیرم از مرغانی که دانه خوردنشان پیش ما بود ولی جای دیگر تخم می گذاشتند...

فرستنده : پسر بهشتی

لب گشودي به زباني كه دلم ميخواهد
به گمانم تو هماني كه دلم ميخواهد
پيش من اي همه دولت.همه خوبي.همه ناز
بايد آنقدر بماني كه دلم ميخواهد...

فرستنده : loOs

ﻫﻲ ﺭﻓﻴﻖ ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﮕﻴﺮ |:
ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﭘﺴﺘﺎﺕ 400 ﺗﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻻﻳﮏ
ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ....
.
.
.
ﺧﺐ 400 ﺗﺎ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩﻩ!
ﺑﮕﻴﺮ ﺧﻮﺩﺗﻮ حق داری

فرستنده : MohammadL-8

میدانی؟؟
من هنوز هم درپس تمام اتفاق هایی که نیوفتاده اند میشکنم…!!
چشمهایت را
ببند…
گوش کن…!!
دخترکی دلش را بغل گرفته و زیر آوار بغض های فرو ریخته اش فریاد میکشد…!

فرستنده : ❤هانیـــــه❤

خدايـــــا ...!!
مدعيان رفاقت ، هر کدام تا نقطه اي همراهند ...
عده اي تا مرز منفعت ...
عده اي تا مرز مال ...
عده اي تا مرز جان ...
عده اي تا مرز آبرو ...
و همگان تا مرز اين جهان ...
تنها تويي که همواره مي ماني ... !

رهـــــايم نـکن . . .

فرستنده : Ali khal li

|-------------erudit-----------4jok------------|
ارمین 2afm با اندکی تخلص:
سرظهره وتو تازه از خواب پامیشی
ولی من هنوز خوابیدم و تو باعث وبانیشی
که چهل و هشت ساعت به چارجک فکر میکنم
فکر این که پستام تاییدشه به چی فکر میکنم
ولی تو چی امتیازات خیلی بالاس و زیر دوشی
فکر اینی شب تومحبوبترینها چندم میشی
وهمین پستاس که باعث میشه من به ده ها ادم دیگه آویزون بشم
دیگه برو واسه همیشه که منفی زیاد دارم
خب منم دیگه عین تو نیستم
دروغ میگفتی لایکم میکنی منم تصمیم گرفتم دیگه لایک به تو ندم
استقبال لایکی:ادامه

فرستنده : erudit

به راهت ادامه بده !
اگر قرار باشد بایستی و به طرف هر سگی که واق واق می کند سنگ
پرتاب کنی هرگز به مقصد نمی رسی ...
"لارنس استرن"

فرستنده : sani.iri

طرف میره طوطی بخره فروشنده یه جغد بهش قالب میکنه یه مدت بعد میبینن همو میگه طوطیه خوب حرف میزنه میگه خیلی دقت میکنه اما هنوز حرفی نزده

فرستنده : parham safa shahri

انكه در حضورت از تو بترسد در غيابت از تو نفرت دارد.

فرستنده : دلتنگ تر از هميشــــــــــه....

سلام (بلع..)
آقا جاتون سبز
تو BRT (مردم بي ار تي اتوبوس بين شهريس) بوديم يهو من حس خنگ بودنم گل كرد گفتم سلامتي آقاي راننده بلند بگو صلوات... آقا از اونجايي كه من از رو قصد گفتمو دوتا دوستامم بودن بلند گفت صلواتتتتتتتتت هه.. همه داشتن نگامون ميكردن فك كردن اونا سوتي دادن بعد دوثانيه گذشت (يعني چند ثانيه) همه شرو كردن كارتاشونو قورت دادن..خخخخخخخخخخ راننده هم كم نياووردو گفت سلامتي اون جوان بلند بگو صلوات ولي هيچ كس هيچي نگفت!! هه

فرستنده : ♥♥♥✗✗㋡ミMeysamミ㋡✗✗♥♥♥

آقا ما پری شب با داداشم و چند تا از دوستان رفته بودیم جاده چالوس کنار جاده واستاده بودیم،من دیدم دوتا ماشین با هم کورس گذاشتن خلاصه همین جوری به ما نزدیک شدن بعد یکشون کنترلشو از دست داد مستقیم هم اومد روی من بعدشم من رو با گاردریل یکی کرد من که اون موقع بیهوش شدم الانم با پا های شکسته دارم پست می زارم جالبیش این جاست که بابام میگفت کاش میزد تورو با خودش میبرد ته دره مامانمم از اون ور داشت تایید میکرد حالا فکر کنم باید برم دنبال پدر مادر واقعیم بگردم

فرستنده : اسمم؟به تو چه!

♥♥ leila ♥♥ دلنوشته های من ..♥
این پست رو اختصاص میدم به مجید خراطها....
احساساتش عالیه .. :(
روزی نمیشه که من آهنگای مجید خراطها رو گوش ندم ...
لایک کن ببینم چقدر طرافدار داره ....

فرستنده : leila

نيازي نيست اطرافمون پر از آدم باشه،همون چند نفري كه اطرافمون هستند آدم باشن كافيه....

فرستنده : غمگین ترین نمایش

چه روزهای خوبی بود ای دل غافل
قصه ی زندگی را براش میخوندم
چه عذابی کشیدم تا بشه قابل

فرستنده : saghar

ب زندگی فکر کن ولی برای زندگی غصه نخور.
دیدن حقیقه ولی درست دیدن فضیلت.
ادب خرجی نداره ولی همه چی رو میخره.
زندگی معلم بی رحمیست ک اول امتحان میگیره بعد درس میده.
با شروع هر صبح فکر کن تازه بدنیا اومدی.مهربان باش و دوست بدارشاید ک فردایی نباشه و شاید فردایی باشهولی عزیزی نباشه

فرستنده : پسرک دیوونه

نشستیم دور هم بعد بابام پاشد بره سر کار .. چن مین دیگه مامانم میخواس بره بیرون .. موقع رفتن کولرو خاموش کرد .
میگم مامان ما(من و اجیم ) اینجا نشتیما .. رفتی کولرو خاموش کردی ؟؟؟!!:-|
مامان : اوووو ... مگه برا دو نفر .. ادم کولر روشن میکنه ... یکم طاقتتونو زیاد کنین .. دو روز دیگه اگه تو یه بیابونی ، دشتی گیر افتادین .. طاقت داشته باشین تحمل کنین .. دخترای امروزی چقد راحت طلبن ... والا :-
ینی عاشق این توجیه های مامان خانوم شدما ... :-|
ینی فقط من و خوهرم تو بیابون گیر میکنیم !!؟؟؟... خودشون گیر نمیکنن !!!!!:-|

فرستنده : M_n........d

اغااااا..یه روز مهمون داشتیم اونا ک رفتن ..شروع کردیم ب تمیز کاری..منم داشتم پارچ اب رو میبردم تو اشپزخونه..ک یهووو دم اشپزخونه پارچ از دستم افتاد رو سرامیکااا و شتتتتتللللق..شکست..حالا پام داره خون میادمامانم برگشته جیغ میزنه واااای پارچم..
میگم مامان پام داره خون میاد..میگه برو کنار برو پارچمو زدی شکستی..
اصلا محبت مادر دختری رو داشتید خداوکیلی؟
اغااااا دارم میرم دنبال مامان واقعیم.

فرستنده : p@rp@r
109181 | جوک جدید
1

176

لازمه بدونید که :
وقتی کاری انجام نمی شه، حتما خیری توش هست
وقتی مشکل پیش بیاد ، حتما حکمتی داره
وقتی کسی را از دست می دی ، حتما لیاقتت را نداشته
وقتی تو زندگیت ، زمین بخوری حتماً چیزی است که باید یاد بگیری
وقتی بیمار می شی ، حتماً جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده

فرستنده : dark_anger
109180 | جوک جدید
1

99

if a problem can be solved, no need to worry aboat it.
اگر مشکلی قابل حل است نگرانی وجود ندارد
کافیست در این زمان به 4جوک فکر کنید

فرستنده : dark_anger

همیشه باید کسی باشد تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد...

فرستنده : تخمه ژاپنی
109178 | اس ام اس عاشقانه
1 نويسنده: حسن عباسی | تاريخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب:کلی اس ام اس زیبا,

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و فرهنگی و آدرس chadegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 23429
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1